Raqamli marketing - yoki Internetda reklama?
Вчера 20:42
Raqamli marketing - yoki Internetda reklama? Raqamli marketing haqida allaqachon eshitganmisiz? Bu yangi yo'nalish nima va u qanday foydali? Biz uchun? Raqamli marketing tovarlar yoki xizmatlarni targ'ib qilishni anglatadi zamonaviy texnologiyalar orqali. Internet-marketingdan farqli o'laroq, reklamada nafaqat Global Internet, balki POS kabi vositalar ham qo'llaniladi terminallar, aqlli gadjetlar va boshqalar. Ayniqsa, B2C va B2B sohalarida raqamli marketing ayniqsa mashhur bo'ldi. Rahmat zamonaviy texnologiyalardan foydalanish maqsadni samarali qamrab olishni ta'minlaydi auditoriya, u bilan muloqot va yuqori natijalar. Raqamli marketing: asboblar. Bunga hissa qo'shadigan vositalar, usullar va hatto faoliyat ham bo'lishi kerak odamlar e'tiborini keng qamrab olish, yangi mijozlarni jalb qilish. Qoida sifatida, yuqori darajaga erishish uchun bir vaqtning o'zida bir nechta vositalardan foydalaning natijalar va maksimal maqsadli auditoriyani jalb qilish. Asosiy vositalarga Quyidagi usullarga quyidagilar kiradi: - SEO targ'iboti - tematik so'rovlarni ishlab chiqish, qidiruv tizimini optimallashtirish reklama beruvchining veb-sayti. - kontekstli reklama - reklamalar turli saytlarda joylashtiriladi matn, havola yoki grafik shaklida. - bannerlarda reklama - shunga o'xshash mavzular bilan boshqa saytlarda joylashtirilgan xizmatlar ko'rsatish yoki tovarlarni sotib olishni taklif qiluvchi grafik bannerlar. - qalqib chiquvchi oynalar - reklama turli saytlarda foydalanuvchilar oldida paydo bo'ladi; Bu Internetda reklama qilishning mashhur usullaridan biridir. - televizorda reklama - bu erda hamma narsa aniq, chunki televidenie reklamasi ulardan biri tovarlar yoki xizmatlarni ilgari surishning an'anaviy usullari. - radio reklama - auditoriyani tanishtirishning bir xil samarali usuli reklama qilingan faoliyat. - SMS-xabarlar – potentsial mijozlarning mobil telefon raqamiga reklama xabarlari yuboriladi. Vaziyatga qarab ishlatiladigan boshqa vositalar ham mavjud. Bir so'z bilan aytganda, raqamli Marketing - bu barcha turdagi ommaviy axborot vositalarida va turli usullarda xizmatlarni reklama qilish. Raqamli marketing: asosiy kanallar. - Internet. Bu, ehtimol, raqamli marketingning asosiy kanallaridan biri. Eng SMM mashhur bo'lib, u ijtimoiy media marketingini anglatadi. Buning uchun reklama ijtimoiy tarmoqlarda, veb-saytlarda, qidiruv tizimlarida, Rasmlar va videolardan foydalaniladi, so'rovnomalar va anketalar o'tkaziladi. - raqamli televidenie - bo'lishi mumkin bo'lgan qisqa videolarni joylashtirish imkonini beradi eshittirishdagi tanaffuslarda qarang. Ba'zan bu tickers va bo'lishi mumkin boshqa usullar. - mobil qurilmalar bir xil SMS-xabarlar, qo'ng'iroqlar, markali takliflar va boshqalar. - aqlli qurilmalar juda mashhur bo'lgan zamonaviy texnologiyalardir keng auditoriya orasida. Xizmatlar va mahsulotlarni targ'ib qilish uchun siz foydalanishingiz mumkin fitnes bilakuzuklar, tarozilar va hatto soatlar. Raqamli marketing: investitsiyalar. Toshkentdagi internet-reklama sizning biznesingizga ajoyib sarmoyadir. Qayerda reklama pullik yoki bepul bo'lishi mumkin. Xususan, boshqacha saytlarda reklama matnlari, raqamli bannerlar va boshqalar mavjud. Aloqa sahifalari imkon beruvchi ijtimoiy tarmoqlarda yaratiladi potentsial mijozlar bilan bog'laning, mahsulot va xizmatlaringizni reklama qiling. Bundan tashqari, ijtimoiy tarmoqlarda foydali kontent joylashtiriladi. Aytgancha, siz SMM treningiga qiziqasizmi? Toshkentdagi raqamli marketingni taʼlim sohasida oʻrganish mumkin malakali mutaxassislarga ega markazlar. Sizning biznesingiz uchun to'g'ri raqamli marketingni qanday tanlash mumkin. Har qanday marketing puxta tahlildan boshlanadi. Avval bilib olish juda muhim va taklif qilingan mahsulotning xususiyatlari kabi ma'lumotlarni tahlil qilish va maqsadli auditoriyaning istaklari. Aynan shu tahlil asosida vositalar yaratiladi tovarlar va xizmatlarni ilgari surish uchun foydalaniladi. Maqsadli auditoriya parametrlariga yosh, ijtimoiy mavqe, jins va hatto kiradi kelajakdagi mijozlarning manfaatlari va yashash hududi. Misol uchun, agar mahsulot mo'ljallangan bo'lsa yoshlar, keyin targ'ibot har qanday kanallar orqali amalga oshirilishi mumkin. Va mahsulotning xususiyatlari kim ko'proq ekanligi haqida aniq tasavvurga ega bo'lishi kerak taqdim etilayotgan mahsulot yoki xizmatga qiziqish bildirishi mumkin. Ammo asosiy talab - professional mutaxassislarga murojaat qilish, potentsial mijozlarga yangi mahsulotlarni qanday qilib to'g'ri taqdim etishni aniq biladigan tovarlar va xizmatlar. Raqamli marketing bilan shug'ullanmoqchimisiz? Shunisi diqqatga sazovorki Buning uchun oliy ma'lumotga ega bo'lish shart emas! Siz kichikdan boshlashingiz mumkin: Facebook, Instagramda reklama o'rgatish. Va agar siz buni qilishni yoqtirsangiz tadbirlar, keyin raqamli marketing haqida ko'proq bilimlarni o'rganish orqali ta'limni davom ettiring.