Raqamli marketing - yoki Internetda reklama? - Rank.uz

Raqamli marketing - yoki Internetda reklama?

Вчера 20:42

Raqamli marketing - yoki Internetda reklama?

Raqamli marketing haqida allaqachon eshitganmisiz? Bu yangi yo'nalish nima va u qanday foydali?

Biz uchun? Raqamli marketing tovarlar yoki xizmatlarni targ'ib qilishni anglatadi

zamonaviy texnologiyalar orqali. Internet-marketingdan farqli o'laroq, reklamada

nafaqat Global Internet, balki POS kabi vositalar ham qo'llaniladi

terminallar, aqlli gadjetlar va boshqalar.

Ayniqsa, B2C va B2B sohalarida raqamli marketing ayniqsa mashhur bo'ldi. Rahmat

zamonaviy texnologiyalardan foydalanish maqsadni samarali qamrab olishni ta'minlaydi

auditoriya, u bilan muloqot va yuqori natijalar.

Raqamli marketing: asboblar.

Bunga hissa qo'shadigan vositalar, usullar va hatto faoliyat ham bo'lishi kerak

odamlar e'tiborini keng qamrab olish, yangi mijozlarni jalb qilish. Qoida sifatida,

yuqori darajaga erishish uchun bir vaqtning o'zida bir nechta vositalardan foydalaning

natijalar va maksimal maqsadli auditoriyani jalb qilish. Asosiy vositalarga

Quyidagi usullarga quyidagilar kiradi:

- SEO targ'iboti - tematik so'rovlarni ishlab chiqish, qidiruv tizimini optimallashtirish

reklama beruvchining veb-sayti.

- kontekstli reklama - reklamalar turli saytlarda joylashtiriladi

matn, havola yoki grafik shaklida.

- bannerlarda reklama - shunga o'xshash mavzular bilan boshqa saytlarda joylashtirilgan

xizmatlar ko'rsatish yoki tovarlarni sotib olishni taklif qiluvchi grafik bannerlar.

- qalqib chiquvchi oynalar - reklama turli saytlarda foydalanuvchilar oldida paydo bo'ladi;

Bu Internetda reklama qilishning mashhur usullaridan biridir.

- televizorda reklama - bu erda hamma narsa aniq, chunki televidenie reklamasi ulardan biri

tovarlar yoki xizmatlarni ilgari surishning an'anaviy usullari.

- radio reklama - auditoriyani tanishtirishning bir xil samarali usuli

reklama qilingan faoliyat.

- SMS-xabarlar – potentsial mijozlarning mobil telefon raqamiga

reklama xabarlari yuboriladi.

Vaziyatga qarab ishlatiladigan boshqa vositalar ham mavjud. Bir so'z bilan aytganda, raqamli

Marketing - bu barcha turdagi ommaviy axborot vositalarida va turli usullarda xizmatlarni reklama qilish.

Raqamli marketing: asosiy kanallar.

- Internet. Bu, ehtimol, raqamli marketingning asosiy kanallaridan biri. Eng

SMM mashhur bo'lib, u ijtimoiy media marketingini anglatadi. Buning uchun

reklama ijtimoiy tarmoqlarda, veb-saytlarda, qidiruv tizimlarida,

Rasmlar va videolardan foydalaniladi, so'rovnomalar va anketalar o'tkaziladi.

- raqamli televidenie - bo'lishi mumkin bo'lgan qisqa videolarni joylashtirish imkonini beradi

eshittirishdagi tanaffuslarda qarang. Ba'zan bu tickers va bo'lishi mumkin

boshqa usullar.

- mobil qurilmalar bir xil SMS-xabarlar, qo'ng'iroqlar, markali

takliflar va boshqalar.


- aqlli qurilmalar juda mashhur bo'lgan zamonaviy texnologiyalardir

keng auditoriya orasida. Xizmatlar va mahsulotlarni targ'ib qilish uchun siz foydalanishingiz mumkin

fitnes bilakuzuklar, tarozilar va hatto soatlar.

Raqamli marketing: investitsiyalar.

Toshkentdagi internet-reklama sizning biznesingizga ajoyib sarmoyadir. Qayerda

reklama pullik yoki bepul bo'lishi mumkin. Xususan, boshqacha

saytlarda reklama matnlari, raqamli bannerlar va boshqalar mavjud.

Aloqa sahifalari imkon beruvchi ijtimoiy tarmoqlarda yaratiladi

potentsial mijozlar bilan bog'laning, mahsulot va xizmatlaringizni reklama qiling.

Bundan tashqari, ijtimoiy tarmoqlarda foydali kontent joylashtiriladi. Aytgancha, siz

SMM treningiga qiziqasizmi? Toshkentdagi raqamli marketingni taʼlim sohasida oʻrganish mumkin

malakali mutaxassislarga ega markazlar.

Sizning biznesingiz uchun to'g'ri raqamli marketingni qanday tanlash mumkin.

Har qanday marketing puxta tahlildan boshlanadi. Avval bilib olish juda muhim va

taklif qilingan mahsulotning xususiyatlari kabi ma'lumotlarni tahlil qilish va

maqsadli auditoriyaning istaklari.

Aynan shu tahlil asosida vositalar yaratiladi

tovarlar va xizmatlarni ilgari surish uchun foydalaniladi.

Maqsadli auditoriya parametrlariga yosh, ijtimoiy mavqe, jins va hatto kiradi

kelajakdagi mijozlarning manfaatlari va yashash hududi. Misol uchun, agar mahsulot mo'ljallangan bo'lsa

yoshlar, keyin targ'ibot har qanday kanallar orqali amalga oshirilishi mumkin.

Va mahsulotning xususiyatlari kim ko'proq ekanligi haqida aniq tasavvurga ega bo'lishi kerak

taqdim etilayotgan mahsulot yoki xizmatga qiziqish bildirishi mumkin.

Ammo asosiy talab - professional mutaxassislarga murojaat qilish,

potentsial mijozlarga yangi mahsulotlarni qanday qilib to'g'ri taqdim etishni aniq biladigan

tovarlar va xizmatlar. Raqamli marketing bilan shug'ullanmoqchimisiz? Shunisi diqqatga sazovorki

Buning uchun oliy ma'lumotga ega bo'lish shart emas! Siz kichikdan boshlashingiz mumkin:

Facebook, Instagramda reklama o'rgatish. Va agar siz buni qilishni yoqtirsangiz

tadbirlar, keyin raqamli marketing haqida ko'proq bilimlarni o'rganish orqali ta'limni davom ettiring.